вівторок, 16 березня 2021 р.

Поради батькам

☝️ Успіхи дітей у школі багато в чому залежать від того, як батьки організували підготовку дитини до школи, від їхньої допомоги в навчанні.

📍Батьки мають цікавитися всіма деталями шкільного дня: розповіддю дитини про те, що відбувалося в класі, що пояснювали вчителі на уроках, що задали додому, як оцінили роботу учня чи учениці. Під час таких бесід батьки бачать, які предмети добре засвоюються, а які викликають труднощі в їхньої дитини, і можуть разом з учителями знайти вихід і допомогти їй.
📍Батьки бачать, як діти ставляться до навчання. Дитяча лінь, нестаранність і необов’язковість одразу ж упадають в око, і, якщо вчасно не звернути уваги на систематичні недоробки під час виконання домашніх завдань, це може призвести до відставання в досягненні позитивних результатів у навчальній діяльності. Син або дочка мають добре засвоїти, що година відпочинку і розваг приходить тільки тоді, коли підготовлені уроки.
🎯Але школа — це не все життя дитини. Метою домашніх завдань для учнів початкової школи має бути ЗАОХОЧЕННЯ маленьких дітей до навчання.
✅ ПОРАДИ БАТЬКАМ
Як привчити дитину до самостійності під час виконання домашніх завдань❓
🔹 Почніть із предмета, який найлегше дається Вашій дитині. Спочатку дайте можливість дитині виконати завдання самостійно. Погляньте, чи є неточності, запропонуйте дитині самій їх виявити. Намагайтеся уникати слова «помилка». Не висміюйте помилки своїх дітей. Якщо дитина не знає як виконати завдання, звертається до Вас із запитаннями або проханням допомогти, побудуйте діалог таким чином, щоб дитина змогла самостійно знайти рішення. Не виконуйте завдання замість дитини.
🔸Таблицю множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку, і вчіть за нею і множити, і ділити одночасно. Випереджайте школу, учіть усю таблицю. У задачі навчайте уявляти те, про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі, розв'язання іншої задачі.
🔹Один раз дитина читає сама, потім переказує Вам прочитане. Якщо перекаже неточно певне місце тексту, то нехай перечитає ще раз. Обов'язково читайте з дитиною книжки вголос, по черзі, а де можливо - за ролями.
🔸Якщо в дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно. Під час письмового виконання дитина ще раз усе пригадає. Вийдіть із кімнати, доки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.
🔹Привчайте навчатися не лише за підручником. Виписуйте журнали, купуйте додаткову літературу, переглядайте з дитиною інформацію на корисних Інтернет-сайтах, учіть користуватися довідковою літературою.

Немає коментарів:

Дописати коментар